Tampere ja Suuret Oluet Pienet Panimot –tapahtuma starttaa tänään torstaina. Tapahtuman paikkana on keskustori ja se kestää kolme päivää. Tsekkailin tuossa juomalistoja läpi ja poimin sieltä
Kategoria: Muut
Eilen isäukkoni (KalaHarri) kävi taas vierailulla ja maistatin hänellä pari erilaista olutta. Ensimmäisenä maistoon tuli Saimaan Juomatehtaan Brewer’s Special Belgian Wheat. Tämän oluen annoin maistoon, koska
Kilpailu on päättynyt! Palkinnon voitti Timo Ounia, joka osallistui kilpailuun Facebookin kautta! Onneksi olkoon Timolle palkinnosta! Spiegelau toi hetki sitten myyntiin uuden Tasting setin, joka sisältää
Kesän olutfestarit lähestyvät ja nyt rupatellaan hetki Helsingin Suuret Oluet Pienet Panimot –tapahtumasta. Tapahtuman ajankohta on 22. – 25.7.2015 ja paikkana tuttuun tapaan Helsingin Rautatientori. Tänä
Olen tässä olutblogihistoriani aikana julkaissut muutaman kymmenen videota ja tässä on linkki JaskanKaljat Youtube -sivulle, josta löytyy kaikki videoni! JaskanKaljat Youtubessa
Olutjuttujen väliin heitetään pientä vinkkiä, kun sattui vastaani hyvin toimiva keksintö. Olen tässä viimeisen reilu puoli vuotta kuvaillut kaikki blogissani näkyvät valokuvat omalla kännykälläni. Onnekseni luurissani
Otin tämän vuoden Helsinki Beer Festivaleilta suuren määrän videomateriaalia ja näistä leikkailin & liimailin sellaisen 23 minuutin pituisen koosteen, jossa pääsette näkemään tapahtuman meikäläisen silmin. Melko
Sain käsiini viime viikon perjantaina auenneen Stadin Panimobaarin belgialaisten oluiden listan. Listalta löytyy 128 erilaista belgia. Itselläni silmään pistää lukuisat harvinaisuudet ja edulliset hinnat. Abbey Dubbel:
Tällaisella ilmeellä kohti lauantain HBF:ää! Sitten on aika pureutua Helsinki Beer Festivalien lauantain meininkiin. Tämä päivä oli isketty täyteen mielenosoituksia, vaalipaneeleja ja loistavia oluita hyvässä seurassa.
Viikko sitten kävin Helsingin reissuni päätteeksi tutustumassa uuteen olutravintolaan nimeltä Bier-Bier. Ravintolan avajaisiin en valitettavasti päässyt, mutta paikka kiinnosti itseäni niin paljon, että pitähän se käydä
