Berjantain BulkkiBisse – Rainbow Lager 4,2 %

Berjantain BulkkiBisse -sarjan piti ratsastaa jouluun asti jouluisilla bulkkioluilla, mutta siihen tuli nyt tällainen kuparin värinen poikkeus! S-ryhmä nimittäin ilmoitti, että he lopettavat Rainbow-merkkinsä ja samalla myös Rainbow lager eli Kupari eli Maksuhäiriöolut eli Pulikupari eli Kuparikylki eli Nistikupari eli Kurjuuden Kupari eli Kupariluoti eli Sateenkaarikalja eli Sateenkaariolut eli Syrjäytymisolut eli Toffee myöskin poistuu valikoimasta. Saa nähdä, mitä tulee tilalle. En edes muista olenko milloin tätä maistanut, mutta sen tiedän, että nyt oli ensimmäinen kerta, kun sitä ostan. Pakkohan se on testata, kun sitä vielä kaupoista löytyy.

Rainbow Lager on 4,2 % vaalea lager, minkä on valmistanut S-ryhmän Rainbow-tuotesarjaan Sinebrychoff.

Te jotka olette Kuparikylkeä tykännyt lipittää, niin tämän linkin takaa löytyy korvaavia vaaleita lagereita!


Olutarvio:

Mistä: Ostettu Niinivaaran S-Marketista (Joensuu)

Pisteet: 5/50

JaskanKaljat -olutarviot luettavissa etukäteen Pint Please -sovelluksen
kautta. Lataa sovellus älypuhelimeesi ja ota JaskanKaljat seurantaan.

Lataa sovellus puhelimeesi, joko Google Playn tai App Storen kautta. Linkit
alla.
Google Play – Pint Please
App Store – Pint Please

7 thoughts on “Berjantain BulkkiBisse – Rainbow Lager 4,2 %

  1. Tää onkin janojuoma, ei olut. Menee alas hyvin saunassa – mallasvichyksi taisit kuvaillakin

    1. Huonompia ovat mm.
      Urho
      Karjala
      Foster’s
      Koch Amber Lager
      Kaikista löytyy arvio täältä blogista hakukentän kautta

    2. Onhan tuo aikamoistakuraa Olueksi mutta täytyy sanoa että Saksalainen Becks on kyllä ehdottomasti huonointa perusolutta mitä löytyy. Siinä on vielä se ihmeellinen ”metallinen” maku mikä tekee siitä.vielö huonompaa kuin nämä halvat juoppojen oluet.

  2. Näitä Jaskan arvosteluja on sinänsä ihan turha lukea, koska jo etukäteen voi hyvin arvata, että oluet arvostellaan lähes yksinomaan hinnan ja kuvitellun imagon mukaan.

    1. Oluita arvioidessani siihen arvioon vaikuttavat tuoksu ja maku. Oluen hinnalla ei ole arvioon vaikutusta, muutenkuin edullisesti löytyy hyvä olut tai joku kallis olut on erittäin huono. Eli arvioon monesti vaikuttaa hintalaatusuhde suuntaan ja toiseen.
      Imago toki luo kaikilla tietyn kuvan mistä tahansa oluesta ja sama pätee aivan kaikkiin tuotteisiin mitä maailmasta löytyy. Se mikä nenässäni tuoksuu tai suussani maistuu, niin niiden perusteella rakentuu arvio, missä imagolla on hyvinkin pieni vaikutus.
      Tuotteen imago vaikuttaa eniten silloin, kun itse tuotetta ei ole vielä maistettu eli ihminen rakentaa vaikka minkälaisia ajatuksia tuotteesta, mutta aina kuitenkin kannattaa pyrkiä ne sulkemaan pois ja ruveta maistelemaan.
      Esim. muutama viikko sitten arvioin Lidlin Nobelaner oluen. Alussa ajattelin, että eihän se voi maistua juurikaan miltään, mutta lopulta tämä Rainbow oluen hintainen ja vähintäänkin saman imagon tarjoileva olut sai lähes kolminkertaiset pisteet, kuin Rainbow.
      Toki kuulen mielelläni esimerkkejä olutarvioistani missä olut on arvosteltu lähes yksinomaan hinnan ja kuvitellun imagon mukaan, eikä tuoksun ja maun mukaan.

  3. Nätti kuparinen purkki, josta saa jopa panttimaksun takaisin kaupassa, itse juoma masentaa jo lasiin kaadettaessa, onnistunut päätös on lopettaa tämän virheoluen tuotanto kokonaan. 🥸

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *